Karin Mertens
mondhygiënist / eigenaar
Karin Mertens
mondhygiënist / eigenaar
Wanneer en waarom gaat u naar de mondhygiënist?
Een bezoek aan de mondhygiënist is aan te raden wanneer u een van de onderstaande klachten heeft:
Indien u geen klachten heeft, kunt u in onze praktijk terecht voor:
Wij informeren de verwijzer over het verloop van de behandeling van de verwezen patiënt. Tijdens de initiële behandeling krijgt de verwijzer hierover een brief (initiële rapportage).
Ook van het vervolg van de behandeling houden wij de verwijzer op de hoogte door middel van evaluatie en recall brieven.
Voor aanvang van de behandeling nemen wij met u de gezondheidsvragenlijst door. Er kan immers een verband bestaan tussen een aantal aandoeningen (zoals suikerziekte/diabetes, schildklierafwijkingen, hart- en vaatziekten) en tandvleesproblemen.
Ook kunnen we tijdens de behandeling op deze manier rekening houden met bepaalde gezondheidsproblemen.
In het kader van uw behandeling hebben wij ons te houden aan een aantal wetten, zoals de AVG. Hiervoor vragen wij u een formulier te ondertekenen in de praktijk.
Klachtenregeling
Mocht u onverhoopt een klacht hebben waar wij onderling niet uitkomen, dan kunt u gebruik maken van de NVM klachtenregeling bij de SKGE
https://www.skge.nl/aanmaken-formulier-prs/klachtbemiddeling-mondhygienisten?utm_medium=email